اینترنت مرکزی برج‌ ها و مجتمع ها

قابل ارایه بر خط های فیبر نوری، PCM و ..
سرعت دریافت تا ۱۰۰ مگابیت
امکان استفاده چندین کاربر به صورت همزمان
نصب و راه اندازی فوری
قابل ارایه به واحد های فاقد خط تلفن

مجتمع مورد نظر با سرعت بسیار بالا به وسیله آنتن بیسیم کوچک به یکی از دکل های شرکت پتیاک متصل شده و از آنتن نصب شده بالای پشت بام تا محل تقسیم اینترنت کابل شبکه کشیده می شود. سرویس اینترنت هر واحد به صورت مجزا بوده و سرعت سرویس واحدها تاثیری بر یکدیگر نخواهد داشت.

 

آنتن رادیویی

مجتمع مورد نظر به وسیله آنتن بیسیم کوچک با یکی از دکل های شرکت با سرعت خیلی بالا متصل شده و از آنتن نصب شده بالای پشت بام تا محل تقسیم اینترنت کابل کشیده می شود. در این تکنولوژی اینترنت هر واحد به صورت مجزا بوده  و سرعت هر یک از واحدها تاثیری بر دیگر واحدها نخواهد داشت و پرداخت هر واحد به صورت مستقل و مجزا می باشد. (ابعاد آنتن رادیویی معمولا در حد یک جعبه دستمال کاغذی و نهایتا به اندازه یک توپ فوتبال می باشد)

لازم به ذکر است آنتن رادیو توسط شرکت پتیاک به صورت رایگان ارائه می گردد.

مودم VDSL

تنها کاری که مشترکین در ساختمان های مجهز شده به این سرویس باید انجام دهند تهیه یک مودم VDSL است تا با اتصال مودم به خط تلفن به راحتی از اینترنت استفاده کنند.
در این روش هر کدام از مشترکان از خط جداگانه اینترنت استفاده می کنند و استفاده دیگر کاربران بر روی سرعت و یا حجم دانلود کاربران دیگر تاثیری نمی گذارد.

دستگاه DSLAM

دی اس لم (DSLAM) وظیفه انتقال اطلاعات از روی کابل شبکه به خط تلفن را دارد که  این دستگاه در مرکز تلفن ساختمان در کنار خطوط تلفن نصب می گردد و متقاضیان اینترنت پرسرعت با رانژه خطوطشان در این دستگاه می توانند بدون کابل کشی اضافی از اینترنت مرکزی روی خطوط تلفن  خود بهره مند شوند (ابعاد این دستگاه تقریبا به اندازه یک دستگاه ویدیو می باشد)

لازم به ذکر است دستگاه DSLAM توسط شرکت پتیاک به صورت رایگان ارائه می گردد.

 
اینترنت به دو صورت در مجتمع ها قابل تقسیم می باشد :
 

۱ – کابل کشی شبکه برای هر واحد به صورت مجزا

۲ – استفاده از سیم های تلفن داخلی ساختمان و تکنولوژی VDSL2

 
پشتیبانی :
 

پشتیبانی شرکت پتیاک سیستم ۲۴ ساعته بوده و در هفت روز هفته فعال می باشد که بصورت تلفنی و حضوری پاسخ گوی مشترکین گرامی خواهد بود .

 

مزایای اینترنت مرکزی

 

سرعت بالای برقراری ارتباط دکل تا ساختمان

سرعت بالای برقراری ارتباط هر واحد تا مرکز پخش (DSLAM)

به دلیل نزدیکی مشترک به دستگاه پخش کننده اینترنت در سیستم VDSL2 که در مجتمع نصب شده است سرعت ارتباط بسیار بالاتر و تا ۱۰۰Mbps قابل استفاده خواهد بود که این سرعت، ۵ برابر سرعت سرویس های ADSL معمولی است.

در سیستم کابل شبکه سرعت تا ۱۰۰Mbps یعنی ۵ برابر سرعت سرویس های  ADSL معمولی است.